İtalyanca Şirket İçin Temel Terimler

İtalyanca Şirket İçin Temel Terimler: Şirketler, günümüzde ekonomik faaliyetlerin merkezinde yer alan ve iş dünyasının dinamiklerini şekillendiren önemli kurumlardır. Bir şirket, genellikle belirli bir amacı gerçekleştirmek üzere bir araya gelen insanların oluşturduğu bir organizasyondur. Bu organizasyonlar, ofisler, toplantı odaları, departmanlar ve çeşitli işlevleriyle kompleks yapılar oluştururlar.

Bu yazıda İtalyanca’da şirket için temel terimlerin Türkçe anlamlarını, artikel kullanımlarını görsel destekli olarak öğreneceksiniz.

İtalyanca Şirket İçin Temel Terimler

İtalyanca Şirket İçin Temel Terimler ve Türkçe Anlamları

  •  il reparto informatico = Bilgi teknolojisi
  •  il dipendente = İşçi
  •  il marketing = Pazarlama
  • il datore di lavoro = İşveren
  •  il salario = Maaş
  • il biglietto da visita = Kartvizit
  • il reparto = Bölüm
  • il collega = Çalışma arkadaşı
  • il personale = Personel
  • il viaggio di lavoro = İş gezisi
  • la sala riunioni = Toplantı odası
  • l’imposta = Vergi
  • le risorse umane = İnsan kaynakları
  • il reparto legale = Hukuk departmanı
  • la cena di lavoro = İş yemeği
  • l’ufficio = Ofis
  • la contabilità = Muhasebe
  • lo stress = Stres
  • l’assicurazione = Sigorta
  • le vendite = Satış

 

İtalyanca Şirket İçin Temel Terimler Resimli Açıklama

 

 

Almanca Şirket İçin Temel Terimler

İtalyanca Şirket İçin Temel Terimler isimli konumuza kendi düşüncelerinizi yorumlar bölümünden paylaşabilirsiniz. İtalyanca Şirket İçin Temel Terimler konumuzu okuduğunuz için teşekkür ederiz.